« Strona główna

Najczęściej zadawane pytania

Informacje na temat Twojej paczki

1. Płatności obsługuje serwis PayU.pl. Nie przechowujemy Twoich danch płatniczych.

2. Zamówienie realizujemy w czasie 24-48h, w zależności od ilości zamówień.

3. Cena książki nie zawiera wysyłki, która realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczkomatem inPost InPost.

4. Książki są wysyłane w kopertach bąbelkowych, ale jeśli coś będzie nie tak, napisz do nas od razu).

5. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz odpowiednie pole i poczekaj na mail z odnośnikiem do formularza, w którym podasz dane firmy.

Przy łączeniu z bankiem nastąpił błąd, co dalej?

W przypadku, gdy wpisałeś już swoje dane do wysyłki, lecz nagła przerwa w dostawie internetu sprawiła, że nie mogłeś dokonać płatności, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
Transakcja jest zakończona w momencie dokonania opłaty; niedokończone (nieopłacone) transakcje nie są realizowane.
Aby zamówić ponownie, wróć na stronę główną.

Jaki jest czas oczekiwania na notatnik?

Książka jest wysyłana 24-48h od zarejestrowania dokonanej płatności. W przypadku, gdy czas oczekiwania znacznie się przedłużył, prosimy o kontakt, w celu sprawdzenia i rozwiązania problemu.

Nie dostałam maila z potwierdzeniem!

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem transakcji, sprawdź proszę skrzynkę spamową.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Niestety, odbiór osobisty nie jest możliwy.

Czy możliwy jest odbiór za pomocą paczkomatu inPost?

Tak! Przy składaniu zamówienia wybierz formę wysyłki, a w formularzu podaj numer lub adres paczkomatu, który znajdziesz wcześniej tutaj.

Czy możliwy jest zwrot/reklamacja notatnika?

Oczywiście, jeśli notatnik nie spełnia Twoich oczekiwań, może zostać zwrócony do 14 dni od daty jego otrzymania, za okazaniem dowodu zakupu (potwierdzenie wykonania przelewu). Odeślij wtedy notatnik na adres:

IMAGINELLE Joanna Nowak
ul. Kurczaba 11/4
30-868 Kraków.

Prosimy o dopisanie powodu zwrotu, pomoże nam to usprawnić nasz produkt tak, aby spełniał Twoje oczekiwania. Nie jest to jednak wymagane.
Zwrotu dokonujemy przez system PayU lub allegro.

W przypadku reklamacji, odeślij do nas wadliwą sztukę na ten sam adres powyżej. Napisz do nas co jest powodem reklamacji, a my wyślemy do Ciebie sprawdzony i nieuszkodzony egzemplarz.

Czy mogę zamówić notatnik komuś na prezent?

Tak, można to zrobić podając w formularzu do zamówienia adres odbiorcy (obdarowywanego) lub napisać do nas maila z informacją o tym, że notatnik jest w prezencie.

Do czego służy kod QR na okładce notatnika?

Pod tym kodem pojawią się od czasu do czasu niespodzianki i konkursy!

Inne pytanie?

Napisz do nas maila!

« Strona główna